5 תשובות
לגיטימי לגמרי, עזבי את האפס הזה
הייתי עושה את אותו הדבר
זה חוסר כבוד מוחלט מצידו ומגיע לו שזרקת אותו
הייתי עושה את אותו הדבר
זה חוסר כבוד מוחלט מצידו ומגיע לו שזרקת אותו
זה מוצדק. מגיע לך יחס יותר טוב
אנונימית
כן. אל תשארי במקום שלא טוב לך בו
מוצדק
כן זה מוצדק, אני מקווה שהוא יבין כמה היית חשובה לו ויתנצל..
באותו הנושא: