3 תשובות
אה
הגיוני
תיעזרי גם בחברים שהבינו, כנראה יצליחו להסביר לך יותר טוב בצורה וויזואלית
הגיוני
תיעזרי גם בחברים שהבינו, כנראה יצליחו להסביר לך יותר טוב בצורה וויזואלית
שואל השאלה:
לימדו אבל אני לא כל כך
מבינה את
המורה שלי
לימדו אבל אני לא כל כך
מבינה את
המורה שלי
עושים טבלה שבצד אחד יש את הטענות ובצד השני יש נימוקים, ולכל טענה שאתה טוען, צריך להביא את המשפט/הכלל המתאים בשביל לנמק.
לא לימדו במשך השנה איך לעשות את זה?
לא לימדו במשך השנה איך לעשות את זה?
באותו הנושא: