33 תשובות
אנשים מנסים להיות מקוריים
האמת שלא חשבתי על זה, יש סיכוי שאת צודקת ובאמת מתחלפים השמות ל''חדשים יותר'' (מה שהגיוני שיקרה).
זה רק המפורסמים, הם מנסים להיות מקוריים
שואל השאלה:
כן אבל הסתכלתי באתר של שמות נפוצים 2021 והיה כאילו הרבה כמו לני ריי ליאו כאילו זה מרגיש כמו שמות של כלבים לא של ילדים וזה ממש מוזר
כן אבל הסתכלתי באתר של שמות נפוצים 2021 והיה כאילו הרבה כמו לני ריי ליאו כאילו זה מרגיש כמו שמות של כלבים לא של ילדים וזה ממש מוזר
אנונימית
אני חושבת שפעם גם השמות שעכשיו "נורמליים" היו מוזרים
שואל השאלה:
כן אז זה מה שאני אומרת שאולי זה כבר עכשיו מתחיל להשתנות תחשבו שעוד מאט לא יהיה נועם לא יהיה נועה לא יהיה דניאל וכאלה
כן אז זה מה שאני אומרת שאולי זה כבר עכשיו מתחיל להשתנות תחשבו שעוד מאט לא יהיה נועם לא יהיה נועה לא יהיה דניאל וכאלה
אנונימית
אני לא חושבת שכל כך מהר השמות האלה יעלמו.
אני לא מתחברת לשמות החדשים הם של ארנבים וכלבים לדעתי
אני לא מתחברת לשמות החדשים הם של ארנבים וכלבים לדעתי
שואל השאלה:
כן אני גם חושבת ככה ברור שיקח זמן עדיין יש ילדים שיש להם שמות "ישנים" וזה ימשך אבל כבר מגיעים שמות חדשים שאני לא מבינה מאיפה מביאים אותם לעזעזל
כן אני גם חושבת ככה ברור שיקח זמן עדיין יש ילדים שיש להם שמות "ישנים" וזה ימשך אבל כבר מגיעים שמות חדשים שאני לא מבינה מאיפה מביאים אותם לעזעזל
אנונימית
^מסכימה איתך זה לא שמות של ילדים
ליאו הולך להיות שם מאוד פופולרי
קורין גדעון החזירה את אלונה
מישל לבנים
כן זה משתנה
קורין גדעון החזירה את אלונה
מישל לבנים
כן זה משתנה
אנונימית
כי מתחילים להיות שמות חדשים לדור הבא
בואו השמות שלנו צריכים מתישהו להפוך לשמות של בני 40+
בואו השמות שלנו צריכים מתישהו להפוך לשמות של בני 40+
לחשוב שמאיה הולך להיות שם של זקנה
או דניאל
או דניאל
אנונימית
רק אני יכולה לדמיין סבתא מאיה?
נועה דווקא זה השם המוזר לסבתות
נועה דווקא זה השם המוזר לסבתות
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
רק את
אנונימית
שואל השאלה:
מצטערת -תקראו לי סוורלי- אבל זה מאד מוזר
מצטערת -תקראו לי סוורלי- אבל זה מאד מוזר
אנונימית
אני חושבת שטוב שזה משתנה לא יודעת אם דווקא לשמות האלה אבל השמות בישראל מאוד חוזרים על עצמם וזה כבר משעמם וחרוש מדי
אני שמחה שזה משתנה
אני שמחה שזה משתנה
לי יש שם מיוחד :)))
אנשים זה לא מוזר "סבא ליאו?" או "סבא ריי?"
מוזרר
אנונימי
אני מתה, כל כך נכון. השמות באמת נהיים הזיות. (תו פרינס?)
לדעתי זה יפה, נמאס לשמוע אצל הבנות הרבה שירה ועדי ואפרת ואצל הבנים איתי ואורי וכזה, אני לא אקרא לילדים שלי שמות מוזרים וכזה אבל נגיד אני חרדית ואני רוצה לקרוא לבת שלי אמה שזה לא שם נפוץ אצלינו בכלל
למי ששאל אם זה לא מוזר לקרוא סבא ליאו, זה כן, בשלב הזה, אבל עוד 50 שנה עד שהם יהפכו לסבים זה כבר לא יהיה וכמו שאנחנו שומעים "סבא מנדל" אנחנו אומרים וואו איזה שם ישן אז הם יגידו על השמות שאנחנו רגילים שזה ישן ועל השמות שלהם שזה הנורמלי, אז בעתיד סבא ליאו וסבא ריו לא יהיה בכלל מוזר
לדעתי, הם משתנים בכל עשור.
פעם השמות של היום לא היו מקובלים, מי היה קורא לילד שלו עידו או עומר?
אבל היום השאלה התחלפה, וזה מי לא קורא לילד שלו עידו או עומר.
לילד שלי אני אקרא ליאו או משהו בסגנון, נשמע לי חמוד;)
פעם השמות של היום לא היו מקובלים, מי היה קורא לילד שלו עידו או עומר?
אבל היום השאלה התחלפה, וזה מי לא קורא לילד שלו עידו או עומר.
לילד שלי אני אקרא ליאו או משהו בסגנון, נשמע לי חמוד;)
לבן שלי אני אקרא ליונל על השם המלך מסי
שמות של חיות מחמד
^ תו- צליל (שיש שם צליל) ופרינס זה נסיך
וחוץ מזה מה אכפת לכם?
וחוץ מזה מה אכפת לכם?
כן.. נולדו לחברים של ההורים שלי ילדים (עכשיו הם בני איזה 3) ולאחד מהם קוראים כליל כאילו wtf מה זה השם ההזוי הזה
לשנייה קוראים משהו עם לורי לא זוכר
לשנייה קוראים משהו עם לורי לא זוכר
יופי שיהנו
כמה נועות עוד יכולות להיות??
כמה נועות עוד יכולות להיות??
הם מנסים להיות מקוריים כנראה
אבל תו זה באמת שם יפה אבל פרינס? מה זה קשור
כן ברור אבל כמו שלחלק מהמבוגרים יש שמות שנשמעים לנו זקנים ומוזרים כאלה ובדור שלנו יש שמות שונים ככה עכשיו גם כשנולדים ילדים יש שמות אחרים
אנחנו מתבגרים מהר זה הזמן ללכת לבכות בצד
באותו הנושא: