התחברות
הרשמה
קבעתי עם חברה היום ונראה לי היא שכחה כי היא לא באה, להזכיר לה?
15 ביולי 2021, 14:31
פגישות
3 תשובות
כן
J
Just a normal girl :)
כן בטח
E
Emily555
כן
:
:)I'm BoReD
באותו הנושא:
ביום חמישי קבעתי עם חברה להיפגש היום ב10 ואני פה כבר 20 דקות והיא לא עונה
דמט שכחתי את היום הולדת של חברה שלי
אני בטיול ושכחתי את התחתוניות (מה ששמים על התחתון ביום יום), זה בושה לבקש מחברה?
לחברה הכי טובה שלי יש יום הולדת היום אבל קבעתי עם חבר שלי..
יואו שכחתי את הארנק שלי כנראה באוטובוס היום או שהוא נפל לי...
אוף שכחתי לחפוף אתמול ואם אני אחפוף היום השיער שלי כנראה לא יתייבש...מה לעשות?
כבר שכחתי איך העולם נראה בבוקר, איך עובר לכם היום בינתיים?
בנות קבעתי עם הקראש שניפגש היום והיא אמרה לי שהיא מביאה חברה ושאביא חבר , למה ?
קבעתי היום לחדר בריחה וכנראה אני לא אוכל ללכת בגלל
קבעתי לק ג'ל ממזמן ליום רביעי ושכחתי מזה
קבעתי עם חברה מלפני כמה ימים כזה והיום קבעתי אם עוד חברה שכחתי שקבעתי עם החברה השנייה עם מי להפגש ?