10 תשובות
כדאי להחזיר לכלוב... כל כך קשה לתפוס אותו?
שואל השאלה:
כי הוא יברח אולי בגלל קונים כלובים לארנבים (מגורים)
אנונימית
השאלה היא למה הארנב שלך במרפסת ולא בבית? ולמה הוא בכלוב?
זה מסוכן לארנבים לחיות בחוץ...הם מאוד רגישים לטמפרטורות במיוחד שבחוץ חם ככ.
אם את מפחדת שהוא יברח תקני גדר גורים לא כלוב
שואל השאלה:
כן הוא ממש מהיר ואני כבר שעה מנסה וכל הבית שלי יושן ולא באלי להעיר אותם אבל גם לא באלי להשאיר אותו שם
אנונימית
אפשר לקחת איזה חטיף של הארנב ולשים לו בכלוב כשהוא רואה את זה זה עובד ברוב המקרים
אל תשאירי אותו בחוץ כל הלילה בקור הזה הוא יכול למות
אבל בלי לחץ
שואל השאלה:
לאא הוא לא בחוץ כל הזמן הוא בבית עם הכלוב פשוט הוא יצא החוצה מהבית למרפסת אז הוא נשאר שם כי לא הצלחתי לתפוס אותו כי הוא ברח אז הוצאתי לו את הכלוב לבחוץ ופתחתי בשביל שהוא לא ישאר רעב וצמא
אנונימית
שואל השאלה:
והארנב שלי אוהב לרוץ
בכל הבית והוא נכנס למרפסת והוא לא רוצה לצאת
אנונימית
אל תשאירי אותו בחוץ!! הוא יכול ליטרלי למות מחום!!
גם בלילה כשאין שמש! תכניסו אותו הביתה ותנו לו הרבה הרבה מים