5 תשובות
לאמץץ!!!
לאמץ. זה לא רע חתולים רק מתים ברחובות וברגע שהם גודלים בבית הם אוהבים ורגילים לזה. חתולים פשוט מעצבים את עצמם לפי הסביבה שלהם. וחבל לקנות גם כי זה סתם בזבוז וגם כי יש מלא חתולים נטושים
רק מאמצים!!!!!
לאמץ!!!!!!!!
תאמץ, אני אימצתי חתול ג'ינג'י מתוק והוא מושלם