14 תשובות
זה מתוקק רצח
זה מושלם
אוקי אני בהלם שזה ציור !
מושלם אין שום דעה חוץ מזה
עצה ממני: להפסיק עם furry art.

סתם, זה יפה. כל הכבוד.
FML
וואו מטורף ומושלם
שואל השאלה:
fml xd
i cant.

תודה לכולם!
הארט סטייל שלך נראה לי מאוד מוכר אני חושבת שאני עוקבת אחריך מאחד העמודים שלי, אם זאת את אז שתדעי שאת פצצת כישרון
וואו ממש ממש יפה מהמםם
אנונימית
מהמם
שואל השאלה:
בואנה שמעי תודה רבה מכורה לספרים
את לא מבינה, נטרקה לי על האצבע דלת לפני שבוע והוציאו לי את הציפורן
וזה ביד שאני רושמת ועדיין כואב לי , התאמצתי נורא לרשום מובן xd
תודה על המחמאה
שואל השאלה:
תודה רבה!!
איך את מציירת ככה?! אני לא הייתי מצליחה אפילו לכתוב מלמעלה יפה כל כך
furrys!!!!!!!! זה ליטרלי מושלם!!!
omg מהממם
את יכולה להתפרנס מזה לצייר לסרטים מצויירים וכאלו