התחברות
הרשמה
אם אני מקפיאה נוטלה בתבניות קרח זה יקפא?
16 ביולי 2021, 15:24
נוטלה
הקפאה
קרח
4 תשובות
זה כן יתקשה קצת אבל בגלל שזה ממרח זה לא נגיד יתקשה כמו קוביות שוקולד
.
.אנונימית.-
כן
H
Hhhhddd
כן, מן הסתם.
H
Hela
כן
ק
קוביית קרח
באותו הנושא:
אחת ולתמיד נוטלה, השחר או עלית? אני נוטלה..
רק אני מקפיאה את הבמבה עם שוקולד לפני שאני אוכלת ?
הכנתי פנקייקים זה יהרוס אותם אם אני מקפיאה אותם?
אם אני מקפיאה מים בתבנית ממתכת זה יצא בקלות?
אם אני מקפיאה מיץ תפוזים זה חוזר להיות תפוז?
גם אמא שלכם מקפיאה שניצלים מתובלים?
אם מישהי מקפיאה ביציות, היא יכולה להביא ילדים גם בגיל 50?
אני מכינה שוקולד בריא מחצי כוס שמן קוקוס,חצי כוס סילאן, וכוס קקאו וממיסה, שמה בתבנית של שוקולד קטן ומקפיאה. כמה קלוריות
מתכוני עוגיות לתבנית סיליקון - אני צריכה מתכונים לעוגיות שמכינים בתבניות הסיליקון האלה תודה!
קניית נוטלה לבנה - איפה אפשר לקנות נוטלה לבנה בארץ?
אם אני מקפיאה מנות של דייסת פירות (סוג של שייק סמיך) הערך התזונתישל הפירות לא יורד?