2 תשובות
למה לא לשלוח לו הודעה וזהו?
זה פחות מושך כזאת התאמצות ...
שואל השאלה:
תאמין/ י לי שאני שלחתי לו מלא הודעות ואני זאת שמתחילה את רוב השיחות אז סתם רציתי שהוא יגיב לי על הסטורי פעם אחת