התחברות
הרשמה
אני מרגישה שהחיים שלי ממש נדפקים ואני ממש צריכה לדבר עם מישהו
17 ביולי 2021, 00:09
4 תשובות
מוזמנת לשלוח לי הודעה
D
Daniel~
אני פה
ת
תֹּם
פאק שמעי שזה קורה לי כל פעם מחדש, אמנם אני לא יודעץ ולא ארגיש את המצב שאצלך , אבל אצלי הכל התפרק ונדפק בחיים שלי אז את יכולה לדבר איתי תמיד , שלחי הודעה ומצידי תחפרי , אני תמיד אענה
Y
YaGUar
מוזמנת לשלוח לי הודעה :)
N
NotAgam