16 תשובות
קצת
מאוד מוזר יקירי,לך להתקלח בזריז
הכל בסדר ,
תתקלח למחרת בבוקר
תתקלח למחרת בבוקר
מה מוזר בזה יש אנשים שלא מתקלחים שבוע לצערי?
מה שכן תהנה במקלחת
מה שכן תהנה במקלחת
מאוד מוזר
נשמה לא התקלחתי שבוע ככה זה דיכאון
הכל טוב. תיכנס כשתוכל
זה לא כזה מוזר פשוט לך להתקלח מחר או משהו
you gotta pump those numbers
those are rookie numbers!
those are rookie numbers!
לכולם זה קורה פשוט תיכנס להתקלח בערב
אנונימית
זה מוזר.
אהבתי שהתשמשת בתגית "פילוסופיה".
אהבתי שהתשמשת בתגית "פילוסופיה".
זה בסדר גם לי זה קרה אחת לכמה זנן זה קורה זה בסדר
זה לא כל עוד אתה לא מרגיש מלוכלך
yoo
לכי להתקלח סטינקי פופו
באותו הנושא: