4 תשובות
באסהה של החייפ
שואל השאלה:
אחות אני הזמנתי כרטיס וחשבתי שההורים של חברה שלי כבר הסכימו וכבר נגמרו הכרטיסים ואין לי עם מי ללכת
אחות אני הזמנתי כרטיס וחשבתי שההורים של חברה שלי כבר הסכימו וכבר נגמרו הכרטיסים ואין לי עם מי ללכת
אניי הייתי אמורה ללכתת
יש במעלה אדומים הופעה שלו הבנתי
באותו הנושא: