6 תשובות
אני קראתי את אשמת הכוכבים והוא טוב
אני עכשיו קורא את מחפשים את אלסקה אבל רק התחלתי אז לאדע
שואל השאלה:
אני מאוד אוהבת את הספרים כן? הם בין הספרים הכי טובים שקראתי
ואת מחפשים את אלסקה, שהוא האהוב עליי
קראתי גם את שפע של קתרינות, צבים כל הדרך למטה, כשהשלג יורד, וויל גרייסון וויל גרייסון ( את שני האחרונים הוא כתב ביחד עם סופרים אחרים
ממש לא.... כל הקטע באשמת הכוכבים זה הסוף.... וגם בערים של נייר.... לדעתי הם מעולים