7 תשובות
אני עושה צמה בלילה אחרי מקלחת וזה נדיר
השיטה שליי זה אחרי המקלחת שהשיער רטוב לעשות צמה ואז בבוקר שאת מפרקת אותה אז למעלה חלק ואז תלתלים שזה מהמםם וגםם הריח של המרכך נשמר יותר טובב
אנונימית
שואל השאלה:
תודה מרינט
תודה מרינט
3>
שואל השאלה:
שזה?
שזה?
רולט
אפשר כשהשיער רטוב לאסוף אותו לגולגול נמוך כזה וכשהוא מתייבש יוצא כזה תלתלים(אצלי לפחות)