9 תשובות
את מצהירה שאת דתייה בצו ראשון^
זה הבעיה במה שהיא אמרה
אנונימית
הבנתי אותך,
תנסי קודם להתקבל , ברגע שתכשלי, תלכי לרבנות ותצהירי
אם את מצהירה שאת דתייה איך תשרתי במה שאת רוצה לא הבנתי ?
אנונימית
אם יש לך פטור מהצבא אז לא הבנתי איך את רוצה להתקבל ללהקה צבאית?
אנונימית
ואצ אמרת שתכשלי בלהקה צבאית , לא אני , התכוונתי במידה שתכשלי
אין קשר לרבנות
שאת דתייה ורוצה להצהיר זה בצו ראשון
הכל רשום שם היא לא תוכל לומר שהיא רוצה להתגייס ואחרי קבלת תפקיד להצהיר שהיא דתייה
אנונימית
שואל השאלה:
שאני מצד אחד רוצה ללכת לצבא אבל רק אח זה ללהקה או תיאטרון ומצד שני אח אני לא יתקבל אני רוצה ללכת למשרדי הביטחון בשירות לאומי. אז למה ללכת? אני לא רוצה לוותר על הסיכוי להיות בלהקה וללכת לשירות לאומי אבל אני גם לא רוצה להצהיר ישר שאני דתייה ואז אני יכשל וישבצו אותי לתפקיד שאני לא רוצה לעשות
שואל השאלה:
heather למה שאני יכשל אבל?
היא מצהירה שהיא דתייה ברגע שהיא הולכת לרבנות.
בצו ראשון תגידי שבא לך להתגייס בלב שלם , אם לא , ידפקו אותך בקבא
אני באה מביהס דתי ואני סיימתי עכשיו יב , יודעצ הכל על התהליך.