13 תשובות
כי הפמינסטיוץ בימנו הן סתם טיפשות.
כי הפמיניזם תומך בשוויון זכויות רק למה שנוח לו. הוא תומך בשוויון נוחיות.
אנונימי
ניסו לשנות את זה כבר כמה פעמים
אחי זה עוד פעם האובססיה לשנאת פמיניסטיות?
הנה אני פמיניסטית וחבל מאוד שזה ככה הלוואי שישתנה.
הנה אני פמיניסטית וחבל מאוד שזה ככה הלוואי שישתנה.
כי הפמיניזם חוגג
שואל השאלה:
ולא הצליחו בגלל ארגוני הנשים והפמיניזם
ולא הצליחו בגלל ארגוני הנשים והפמיניזם
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא פמיניזם זה שוביניזם במיטבו^
זה לא פמיניזם זה שוביניזם במיטבו^
אנונימי
לא אני לא חושבת שהם שמים על זה זין מוזמן להפגין זה יכול לעזור, לכתוב פה ולצאת על נשים כמו מישהו שלא אוהב כאלו, לא יתרום
שואל השאלה:
לא יצאתי על נשים פה מה את רוצה?
לא יצאתי על נשים פה מה את רוצה?
אנונימי
"ארגוני נשים ופמיניזם"
שואל השאלה:
ארגוני נשים ככה הן קוראות לעצמן. לא יצאתי על נשים
ארגוני נשים ככה הן קוראות לעצמן. לא יצאתי על נשים
אנונימי
הפמיניזם באמת נלחם נגד האיזון של זה? אני אאבד הרבה מאוד מהקצת כבוד שנשאר לי לפמיניזם אם זה נכון
שואל השאלה:
כן. אתה יכול לבדוק נראה לי.
כן. אתה יכול לבדוק נראה לי.
אנונימי
באותו הנושא: