7 תשובות
בדרך כלל לתימנים יש את הקול הכי יפה
תימנים הכי יפה
תימנים
אנונימי
לדעתי אתיופים
ספרדים הכי יפה
טורקיים, תמניים
אנונימית
חחח לאו דווקא לתימנים.
יכול להיות גם לאשכנזים או למרוקאים פשוט תלוי מה הסגנון של השירה.
אני אישית יוצר אוהבת שירים באנגלית ולרוב מי ששר את זה זה אשכנזים כי תימנים ומרוקאים שרים לרוב מזרחית... שוב, תלוי מה סגנון המוזיקה.
יכול להיות גם לאשכנזים או למרוקאים פשוט תלוי מה הסגנון של השירה.
אני אישית יוצר אוהבת שירים באנגלית ולרוב מי ששר את זה זה אשכנזים כי תימנים ומרוקאים שרים לרוב מזרחית... שוב, תלוי מה סגנון המוזיקה.
באותו הנושא: