23 תשובות
*אתה* גם משתמש בלשון פנייה
לגמרי.
אנונימית
איך נדבר עם אנשים בלי לשון פניה בדיוק?
שואל השאלה:
אתם*
שאתה דפוק כי גם הוא/אתה זה לשון פנייה
ולשון פנייה זה לא דפוק זה רלוונטי מאוד
מה? לך יש לשון פניה
שואל השאלה:
אה בעצם לא צריך לתקן. הרעב לא עושה טוה
שואל השאלה:
נו יבורים דיי להתחכם התכוונתי שלקרוא למישהו אתם/ אתן וכו'
שבאנגלית יש רק you אז טוב להם
גם אני לא מבינה את הקטע של זה אבל אני בכל מקרה מכבדת
לשון פנייה אתם/אתן זה ממש לא דפוק
ולהיתחכם זה כייף
מסכימה איתך יקירי
אז תגיד לשון פניה רבים, להגיד "לשון פניה זה מטומטם" זה סתם לא הגיוני כי משתמשים בלשון פניה בכמעט כל משפט בעברית.
זה לא מטומטם לדעתי, זו דרך לגרום לאנשים להרגיש יותר נוח עם עצמם והזהות המגדרית שלהם, לא רואה מה הבעיה בזה.
מטופש לדעתי. פשוט תשתמשו בלשון פנייה של המין שלכם, לא צריך להפוך מין לדבר שקשור לתכונות אופי.

אבל, אני מכבד את אלה שרוצים לשון פנייה אחר ולא אגיד להם משהו על זה.
שואל השאלה:
בסדר נו לא אמרתי למה אני מתכוון ספציפית, אבל אפשר לדעת ולהבין שהתכוונתי לאתם/אתן
וואלה לא הבנתי, יש מצב אני סתם מטומטמת אבל לא יודעת
אם בן אדם רוצה שיקראו לו אתן\אתם הוא כנראה סכיזופרני לא מבין איך זה נטיה מינית.
זה לא נטייה מינית^ לרוב אנשים שמזדהים עם מגדר אחר מגבר או אישה משתמשים בזה ככה שזה זהות מגדרית. לרוב.
לא הבנתי, איך אפשר לדבר עם מישהו בלי לשון פנייה...? ואתם/אתן, לא ראיתי הרבה שמקפידים על זה, ואני גם לא תמיד מקפידה והרבה פעמים יוצא לי להגיד אתם למרות שאני מדברת רק לבנות, אבל אני לא חושבת שזה דפוק
כן רק אתה, ולידיעתך זה שפונים אלייך באתה זה לשון פנייה.
אם את חושבת שזה ככ דפוק אני פשוט אדבר אליכם איך שבא לי כי זה דפוק נכון? ככה אתה חושבת.
שואל השאלה:
תעברי בתשובות ותראי שהתכוונתי ללשון פנייה שפונים לאדם יחיד אתם/אתן^
תעברו*
ועדיין זה לא דפוק ומה זה פאקינג אכפת לך איך בן אדם מעדיפים שפונים עליו? איך זה עניינך? ואיך זה פוגע בך? דיי אנחנו במאה 21 ושום צורת לשון פנייה לא דפוקה! הדבר היחידי שנדפוק פה זה אנשים כמוך שלא מוכנים לקבל את זה וחושבים שזה "דפוק"
בהחלט דפוק, זו בעיה של שפות רבות ועברית היא גם כן אחת מהן. הגיע כבר הזמן שנפסיק להיות שמרניים כל כך בנושאי לשון, שמרנות לא פותרת בעיות אלא רק משמרת אותן. זה צריך להתחיל עם זה שצריך להפסיק ללמד ילדים מה זה טעויות לשון ורק אחר כך אפשר לפתור את הבעיות שנותרו לנו.