12 תשובות
אני חושבת שאם את לא כותבת כל יום לא אומר שאת לא אוהבת את זה , לפעמים צריך הפסקה אפילו של יום. שלא יווצר מצב שבסוף ימאס לך מכתיבה רק בגלל שאת כותבת כל הזמן.
את אוהבת לכתוב אם את נהנית מהכתיבה שלך. לפעמים אני כותבת פעם בחצי שנה, ואני עדיין נהנית מהכתיבה שלי.
שואל השאלה:
אוקיי כי לפעמים אני אומרת לעצמי "רגע, אם אני לא מתעסקת בסיפור רוב הזמן אז אולי הוא לא באמת מעניין אותי מספיק?" כשהייתי ילדה הייתי כל היום כותבת.
אנונימית
ממש לא. לא תמיד כתיבה באה בקלות.
שואל השאלה:
אוקיי אבל לפעמים אין לי כוח להתאמץ נגיד עכשיו יש סיפור שאני כותבת
ואין לי כוח לתכנן דמויות או לבנות עולם
וזה מדכא אותי בטירוף להגיד את האמת
אנונימית
כתיבה זה לא קל , אין תמיד חשק לכתוב. לכן זה גם קשה , להתאמץ, לתכנן דמויות ואת הסיפור. אולי את צריכה להתגעגע לזה.
הכול טוב. זה גם הגיוני.

אל תכריחי את עצמך לכתוב, זה הורס את כל החוויה. ברגע שיש לך חשק (זה יבוא) רוצי ותכתבי.
שואל השאלה:
אולי באמת אני צריכה להתגעגע

או לבנות עולם תוך כדי עלילה

כי משום מה כשאני מתיישבת לכתוב 2 עמודים יוצאים לי ארבעה
אנונימית
את לא צריכה כלום, מה שמגיע מגיע.
שואל השאלה:
אבל כתבתי סיפור אחד אז למה אני לא מצליחה לכתוב עוד אחד
אנונימית
כי זה בא כשזה בא :'/
אולי את לא מצליחה לכתוב עוד אחד כי אין לך על מה לכתוב , אולי אין לך השראה/רעיון. אבל את לא צריכה לדאוג כי כתיבה זה לא קל , זה קשה ודורש השקעה ולוקח לזה זמן.