3 תשובות
תגידי שאת לא יכולה יותר בגלל הקורונה(?).שמישהו מהמשפחה שלך בסיכון ובגלל ההתפרצות שיש עכשיו את נורא נזהרת
שואל השאלה:
זה לא אמין לצערי כי כבר הייתי אצלם לא מעט והם יודעים שהייתי נוסעת אליהם באוטובוס ושזה לא אישיו בשבילי
אנונימית
תגידי שאת מפחדת מהקורונה או שיש לך יותר מידי עבודות לחופש
באותו הנושא: