4 תשובות
אמא זה סרט מלפני 300 שנה .
איך אתם מסוגלים לראות אתזה ?!
האיכות לא מעצבנת אותכם?
איך אתם מסוגלים לראות אתזה ?!
האיכות לא מעצבנת אותכם?
שואל השאלה:
אמ זה סדרה וזה לא כזה נורא לראות את זה האיכות ממש סבבה
אמ זה סדרה וזה לא כזה נורא לראות את זה האיכות ממש סבבה
אנונימית
לא ידעת היה לי קצת מעצבן
^לא לא האיכות של זה לא כזאת גרועה והסידרה ממש טובהה