4 תשובות
אמא זה סרט מלפני 300 שנה .
איך אתם מסוגלים לראות אתזה ?!
האיכות לא מעצבנת אותכם?
שואל השאלה:
אמ זה סדרה וזה לא כזה נורא לראות את זה האיכות ממש סבבה
אנונימית
לא ידעת היה לי קצת מעצבן
^לא לא האיכות של זה לא כזאת גרועה והסידרה ממש טובהה