2 תשובות
אם היה המזגן דלוק בבית רוב הזמן יש מצב שזה בסדר, אם לא עדיף שתזרקי, חם עכשיו ולחות וזה מעודד התפתחות חיידקים. אני במקומך הייתי בכל מקרה זורקת