3 תשובות
תראי בלקפינק האוס יומני בלקפינק ואת הסרט שלהם (יש אותו בנטפליקס)
תשמעי שירים שלהם
תלמדי להבדיל בינהם
תראי סרטונים שלהם ביוטיוב
ועם את רוצה להיות בלינק אז שתדעי שחודש הבא זה 5 שנים לדבויט שלהם אז הם מוציאות אלבום חדש סרט חדש וליסה עושה סולו דביוט
לרוזה יש שתי שירי סולו (on the ground וgona) ולגני יש שיר סולו אחד (solo)
ליסה- בחורה תאילנד שגדלה בתאילנד, ראפרית רקדנית ראשית והכי קטנה שם
גני- קוריאנית שגדלה בניו זילנד, היא ראפרית ווקלסטית
רוזה- קוריאנית שגדלה באוסטרליה והיא רק ווקליסטית
גיסו-קוריאנית שגדלה בקוריאה וגם היא רק ווקליסטית, היא האוני של הלהקה (ההכי מבוגרת)
את כל השירים שלהם כתב והפיק טדי פארק
לשיר הראשון שלהם קוראים whistle והם עשו דביוט באוגוסט 2016
עם יהיו לך עוד שאלות תפני אליי אני יעזור לך 3>
תשמעי שירים שלהם
תלמדי להבדיל בינהם
תראי סרטונים שלהם ביוטיוב
ועם את רוצה להיות בלינק אז שתדעי שחודש הבא זה 5 שנים לדבויט שלהם אז הם מוציאות אלבום חדש סרט חדש וליסה עושה סולו דביוט
לרוזה יש שתי שירי סולו (on the ground וgona) ולגני יש שיר סולו אחד (solo)
ליסה- בחורה תאילנד שגדלה בתאילנד, ראפרית רקדנית ראשית והכי קטנה שם
גני- קוריאנית שגדלה בניו זילנד, היא ראפרית ווקלסטית
רוזה- קוריאנית שגדלה באוסטרליה והיא רק ווקליסטית
גיסו-קוריאנית שגדלה בקוריאה וגם היא רק ווקליסטית, היא האוני של הלהקה (ההכי מבוגרת)
את כל השירים שלהם כתב והפיק טדי פארק
לשיר הראשון שלהם קוראים whistle והם עשו דביוט באוגוסט 2016
עם יהיו לך עוד שאלות תפני אליי אני יעזור לך 3>
אז ככה.. קצת על הבנות מהגדולה ביותר לצעירה מבניהן
ג'יסו קים- מזל גדי, היא זמרת רקדנית והפנים של הלהקה. היא נחשבת כהכי בוגרת וקשוחה בגלל שהיא לא נוטה לבכות, בטח לא ליד קהל, היא תמיד משדרת עסקים כרגיל למרות שקשה שם, היא שחקנית מעולה!
קים ג'ני- מזל גדי גם היא, היא ראפרית זמרת ורקדנית והיא הכי בולטת בלהקה, הראשונה שהוציאה סולו משלה שנורא הצליח, יש לה סטייל מדהים, והיא חושנית בטירוף 3>
רוז- מזל דלי היא זמרת ורקדנית מעולה!
היא נורא חברתית, חמודה עדינה ונשית אבל גם נורא כריזמטית. ;)
ליסה- מזל טלה היא ראפרית וה-רקדנית של הלהקה! היא הכי קולית בלהקה הכי צעירה ומגניבה היא רוקדת מדהים ועושה ראפ הכי טוב לדעתי היא הכי שונה במראה מהסיבה שהיא לא קוריאנית בכלל, אמא שלה תאילנדית ואבא שלה אמריקאי
הלהקה התחילה ב2016 וב2018 קיבלה הכרה בכל העולם כולו! וכיום נחשבת כלהקת הקיי פופ השניה הכי מצליחה בעולם (לפניה , הראשונים אלה הם ביטיאס) הן מחזיקות בהמון שיאים ופרסים באמריקה הם מאוד מעורכות. מקווה שעזרתי ;)
ג'יסו קים- מזל גדי, היא זמרת רקדנית והפנים של הלהקה. היא נחשבת כהכי בוגרת וקשוחה בגלל שהיא לא נוטה לבכות, בטח לא ליד קהל, היא תמיד משדרת עסקים כרגיל למרות שקשה שם, היא שחקנית מעולה!
קים ג'ני- מזל גדי גם היא, היא ראפרית זמרת ורקדנית והיא הכי בולטת בלהקה, הראשונה שהוציאה סולו משלה שנורא הצליח, יש לה סטייל מדהים, והיא חושנית בטירוף 3>
רוז- מזל דלי היא זמרת ורקדנית מעולה!
היא נורא חברתית, חמודה עדינה ונשית אבל גם נורא כריזמטית. ;)
ליסה- מזל טלה היא ראפרית וה-רקדנית של הלהקה! היא הכי קולית בלהקה הכי צעירה ומגניבה היא רוקדת מדהים ועושה ראפ הכי טוב לדעתי היא הכי שונה במראה מהסיבה שהיא לא קוריאנית בכלל, אמא שלה תאילנדית ואבא שלה אמריקאי
הלהקה התחילה ב2016 וב2018 קיבלה הכרה בכל העולם כולו! וכיום נחשבת כלהקת הקיי פופ השניה הכי מצליחה בעולם (לפניה , הראשונים אלה הם ביטיאס) הן מחזיקות בהמון שיאים ופרסים באמריקה הם מאוד מעורכות. מקווה שעזרתי ;)
אממ אני פשוט ארשום כל מיני דברים עליהן אני מניחה..
הן 4 בנות; ג'יסו, ג'ני, ליסה ורוזה.
הן עשו דביוט ב2016 והשיר הראשון שלהן נקרא whistle.
הן נחשבות ללהקת בנות הכי מצליחה בקייפופ בימינו.
יש להן סרט בנטפליקס שנקרא blackpink:light up the sky.
ג'יסו- הויז'ואל (הפנים של הקבוצה),זמרת ורקדנית, האוני של הקבוצה (הכי מבוגרת), נולדה וגדלה בקוריאה, היא ממש חמודה ומצחיקה, תמיד דואגת לבנות, היא גם שחקנית ומתישהו בהמשך השנה היא תשחק בקיידרמה שנקראת snowdrop בתור הדמות הראשית.
ליסה- הרקדנית של הקבוצה, היא רוקדת מדהים והיא גם ראפרית ממש טובה, הכי צעירה בקבוצה, היא היחידה בקבוצה שלא קוריאנית (היא תאילנדית) מצחיקה ואנרגטית ותמיד דואגת לשמור על אווירה טובה.
ג'ני- הראפרית הראשית, היא עדינה וחמודה ויש לה שיר סולו שנקרא solo והצליח ממש.
רוזה- הווקאליסטית הראשית, היא ידועה בזכות הקול היפה שלה, יש לה שני שירים סולו שיצאו השנה שנקראים on the ground ו- gone.
בכללי הן כולן מקסימות, הביאס שלי היא ג'יסו. ממליצה לך ללכת ליוטיוב ולרשום בלאקפינק וזה פשוט יציע לך פלייליסט מוכן של יוטיוב עם כל מיני שירים שלהן.
בהצלחה :)
הן 4 בנות; ג'יסו, ג'ני, ליסה ורוזה.
הן עשו דביוט ב2016 והשיר הראשון שלהן נקרא whistle.
הן נחשבות ללהקת בנות הכי מצליחה בקייפופ בימינו.
יש להן סרט בנטפליקס שנקרא blackpink:light up the sky.
ג'יסו- הויז'ואל (הפנים של הקבוצה),זמרת ורקדנית, האוני של הקבוצה (הכי מבוגרת), נולדה וגדלה בקוריאה, היא ממש חמודה ומצחיקה, תמיד דואגת לבנות, היא גם שחקנית ומתישהו בהמשך השנה היא תשחק בקיידרמה שנקראת snowdrop בתור הדמות הראשית.
ליסה- הרקדנית של הקבוצה, היא רוקדת מדהים והיא גם ראפרית ממש טובה, הכי צעירה בקבוצה, היא היחידה בקבוצה שלא קוריאנית (היא תאילנדית) מצחיקה ואנרגטית ותמיד דואגת לשמור על אווירה טובה.
ג'ני- הראפרית הראשית, היא עדינה וחמודה ויש לה שיר סולו שנקרא solo והצליח ממש.
רוזה- הווקאליסטית הראשית, היא ידועה בזכות הקול היפה שלה, יש לה שני שירים סולו שיצאו השנה שנקראים on the ground ו- gone.
בכללי הן כולן מקסימות, הביאס שלי היא ג'יסו. ממליצה לך ללכת ליוטיוב ולרשום בלאקפינק וזה פשוט יציע לך פלייליסט מוכן של יוטיוב עם כל מיני שירים שלהן.
בהצלחה :)