2 תשובות
להתקשר ואז לנתק ואז הוא יחזור אלייך ותגיד שזה היה בטעות ואז תתחילו לדבר ותשאלי אם הוא רוצה להיפגש
פשוט לכתוב ש
היי ממזמן לא דיברנו באלך להיפגש?
היי ממזמן לא דיברנו באלך להיפגש?
באותו הנושא: