4 תשובות
ממש לא זה הכי שווה
לא הייתי עושה, אם הבנות לא קרובות אחת לשנייה יש סיכוי טוב שהן לא ירגישו בנוח בקריוקי ואז סתם יהיה ערב לא נעים. יכול להיות שיהיה כיף, אבל זה לא סיכון שהייתי לוקחת בתור מסיבת יומולדת
שואל השאלה:
אריאל זה כזה שתי חבורות מערים שונות .. חבורה אחת של 7 בנוצ ועוד חבורה של 13 בערך
זה ממש כיף,כולם יזרמו