התחברות הרשמה

יש אעזקות זה אומר שהתחילו עוד פעם מלחמה?

20 ביולי 2021, 03:58
המצב הבטחוניאזעקהטילים    
3 תשובות
לא, הכל טוב
E
Emma❤
לא, הכול טוב
F
Freaky nikki
הם ירו
~
~הטרול הכי טוב~
באותו הנושא:
הייתה אעזקה לפני שעה, אתם חושבים שתתחיל מלחמה?
הולך להיות אעזקה הלילה אני מבין או שלא?
הייתה אעזקה בכול הארץ?
הייתה אעזקה באשקלון ובאשדוד?
היה לכם היום אעזקה??
שמעתי שיכול להיות שיהיו אעזקות במרכז ואני בלחץץ
לא הבנתי היו אעזקות גם בגליל וגם בעוטף עזה?
הולך להיות מלחמה בקרוב? יש אעזקות? מה קורה לאחרונה אצלנו...
עוד מה ימים תיהיה אעזקה בעיר שלי
יכול להיות שיהיו אעזקות ברחובות?
מה הסיכויים שיהיה אעזקות בתל אביב?