7 תשובות
שואל השאלה:
מתוקה, אם גבר לא מעריך אותי ומתייחס אליי נורא ואיום בטח שיש לי זכות לדרוש ממנו לשנות את הדברים האלו.
אז לא, לא הבנת נכון ותשקלי מילים
אנונימית
לא מסכימה איתכם, אנשים בזוגיות כן צריכים להשתנות למען הזוגיות.
אם הוא לא מוכן לשנות בעצמו דברים בשבילך? הוא לא אוהב אותך.
וואלה חבר שלי שינה את כל מה שהפריע לי בו, ככה את יודעת שהוא באמת אוהב אותך, הוא ישנה הכל בשבילך.
לשאלתך, את עצמו הוא אוהב
כן, ואם הבנתי נכון יצאת מגעילה בסיטואציה.
מה זה לא מוכן להשתנות למענך איפה שצריך? תקבלי אותו כמו שהוא ואם לא, אל תתלונני אחר כך שהוא לא רוצה להיפגש איתך
לא, הוא לא.
לא הבנתי.
אם הוא אוהב אותך, למה שתפגשו בתור ידידים?
את מבינה שיש לו רגשות אלייך וזה לא משהו שאפשר למחוק?
אם הוא בקטע שלך, הוא בטח רוצה שתפגשו יותר מידידים..
גבר שאוהב מוכן לבוא ולעשות כמעט הכל.
אבל זה שהוא לא עושה את זה, זה לא אומר שהוא לא מחבב אותך.
למה שהוא ישתנה ? תני לו סיבה, לא סתם לדרוש מבן אדם התנהגות מסוימת, תהיי מיוחדת בשבילו ותתחברי אליו וברגע שהוא ירגיש מספיק בטוח הוא יעשה את שלו בתור גבר .. אם את האחת בשבילו הוא יעשה המון בשבילך. אבל אל תגידי לו להשתנות, זה לא עובד ככה. אם את צריכה לשנות אותו אז עזבי אותו בשביל שניכם.
גם את צריכה לוודא שהדברים שאת נתפסת איתו עליהם הגיוניים ושאת כן קצת צודקת בטענות שלך, אחרת תמיד תיראי משוגעת בעיני בחור שעדיין לא התאהב בך
אבל אם הבנתי אותך נכון, הוא אומר שהוא אוהב אבל המעשים שלו אומרים אחרת, כנראה שהוא עדיין לא בטוח, גבר שבטוח רואים את זה אבל אם תלחצי בצורה לא נכונה הוא יחשוב שאת תלותית ויתרחק ממך.
הכל תלוי בגישה שלך, אם לא תבואי בגישה של אתה צריך להשתנות ואצבע מאשימה, ובמקום זה תגידי לו הכי ביפה מה את רוצה ממנו והוא רוצה להקשיב? אז סבבה, אבל אם לא, תניחי לו
הוא יחזור כשהוא יבין שאת בחורה רצינית ושאי אפשר להתייחס אלייך איך שרוצים
הייתי במצב שלך בדיוק וככה יצאתי מזה והכל יצא לטובה
אנונימית