4 תשובות
אם אין לך כסף בשביל ללמוד בבית ספר למשחק
(אני לומדץ ביורם לוינשטיין וזה גם יחסית זול תבדקי)
פשוט תלכי למלא אודישנים ואולי איזה מישהו יתפוס אותך ויקח אותך לסידרה ומשם כבר תעופי
(אני לומדץ ביורם לוינשטיין וזה גם יחסית זול תבדקי)
פשוט תלכי למלא אודישנים ואולי איזה מישהו יתפוס אותך ויקח אותך לסידרה ומשם כבר תעופי
שואל השאלה:
אני רוצה ללמוד בחול
אני רוצה ללמוד בחול
אנונימית
חשבתי על זה גם בשביל עצמי והמסקנה שהגעתי אליה זה שצריך להשתלב באיזשהו סוג של ריאליטי ומשם לקחת כל קמפיין או תפקיד שייתנו לך כדי להתברג לתעשייה.
יש גם תיאטרון/להקה צבאית, או גלי צה''ל, שאם את מצליחה להיכנס אליהם יהיה לך יתרון רציני *מאוד* בהמשך הדרך.
יש גם תיאטרון/להקה צבאית, או גלי צה''ל, שאם את מצליחה להיכנס אליהם יהיה לך יתרון רציני *מאוד* בהמשך הדרך.
ולגבי חו''ל, לדעתי יותר אפשרי אם את מצליחה קודם כל קצת בארץ וצוברת קצת נסיון פה. כמו המון שחקניות מהארץ שהתפתחו לחו''ל
באותו הנושא: