לפני כמה ימים היה לי יום המאה ולא התקשרו אליי לאימות עם תז בבוקר(המשך)
אבל שהתחיל החלק הקבוצתי בזום(זה התחיל לי מזה ולא מהמבחנים) אז הבוחנות בדקו שאני שם וסימנו שאני שם והכל, אבל לא התקשרו אליי בבוקר אז יעשו לי בעיות או שזה בסדר? כי אלר כך החלק הקבוצתי סימנו שאני שם וגם מילאתי הצהרה שהם ביקשו והכל