התחברות
הרשמה
איך להעביר את החופש הגדול?
אין לי מה לעשות בחופש... יש רעיונות? אין לי ממש עם מי לצאת ((((:
20 ביולי 2021, 14:58
2 תשובות
תעשי הליכה לים לבד ותשמעי שירים הכי כיף
א
אני אושייה:):
תלכי עם המשפחה לבלות..
אפשר בלונה פארק,ים,בריכה,סרט..
ת
תאירושש