6 תשובות
תלבשי מה שאת אוהבת ומה שאת מרגישה איתו בנוח
לא מתאים גינס רחב למסיבה
אנונימית
תילבשי מה שנוח לך כי בסופו של דבר את באה להנות ובישביל להנות את צריכה שיהיה לך שם נוח...
שואל השאלה:
^^
מסיבה בבלה בכפר סבא אופק אדנק מופיע שם 80 שקל כרטיס בכניסה
^^
מסיבה בבלה בכפר סבא אופק אדנק מופיע שם 80 שקל כרטיס בכניסה
תלבשי מה שנוח לך, אם לא יהיה לך נוח לא תוכלי להנות זה לא משנה מה תלבשי
איזה מסיבה את הולכת אני גם מחפשת
אנונימית
באותו הנושא: