7 תשובות
רק אבקה? ערבבת את זה עם קרם חמצן?
שואל השאלה:
מסצסצסצסצ ברור שערבבתי חחח
מסצסצסצסצ ברור שערבבתי חחח
אהה
כמה אחוז הקרם חמצן ומה צבע השיער שלך?
כמה אחוז הקרם חמצן ומה צבע השיער שלך?
שואל השאלה:
6%
גינגי
עכשיו זה נהיה גינגי יותר בהיר עדיין לא בלונד
6%
גינגי
עכשיו זה נהיה גינגי יותר בהיר עדיין לא בלונד
חצי שעה-40 דקות
ממליצה לך להשתמש בשמפו סילבר/גולד כדי לנטרל את הגוון הצהוב של החלבון בשיער
ממליצה לך להשתמש בשמפו סילבר/גולד כדי לנטרל את הגוון הצהוב של החלבון בשיער
45 דקות, באיזה שהוא שלב החיצון פשוט מפסיק לעבוד אז זה לא משנה. אם זה לא יוצא לך בלונדיני תמרחי עוד שכבה ותחכי כמה שצריך
שואל השאלה:
על האריזה היה כתוב 10 דקות גחדחסלד חיכיתי 20 ואז התקלחתי ועכשיו אני תינוק נקי עם שורשים בלונדיניים וקצוות גינגיים (זה סתם לא התייבש עדיין אבל זה מצחיק)
על האריזה היה כתוב 10 דקות גחדחסלד חיכיתי 20 ואז התקלחתי ועכשיו אני תינוק נקי עם שורשים בלונדיניים וקצוות גינגיים (זה סתם לא התייבש עדיין אבל זה מצחיק)
באותו הנושא: