4 תשובות
אמ אם אתה עושה שיעורי לילה ותפקיד יומי אז כן נראלי.
רק אם אתה בתפקיד שנותן לך זמן. יש תפקידים שבוע שבוע או יומיות וכאלה, אז אתה לומד בפתוחה.
כע עתודה
שואל השאלה:
ללא תוכניות כלשהן...
ללא תוכניות כלשהן...
אנונימי
באותו הנושא: