8 תשובות
לא אני
אנונימית
תפסיק להיות מושפע ונואש להכריח אנשים לדבר איתך כי בא לך שיתייחסו אליך כמו בחורה !
אנונימי
שואל השאלה:
מותק תקשיב זה לא בא לך בטוב אתה לא צריך לענות פשוט אל תענה פעם אחרת
מותק תקשיב זה לא בא לך בטוב אתה לא צריך לענות פשוט אל תענה פעם אחרת
אתה עושה את זה ממקום של נואשות ושנינו יודעים את זה
אנונימי
שואל השאלה:
אני רשמתי שאין לי חברות ואני רוצה בסטיז
אני רשמתי שאין לי חברות ואני רוצה בסטיז
כי אתה נואש
אנונימי
נראלי שכל בת בעולם
אחי מה
גייפרנד??? אנשים לא יהיו חברים שלך בגלל שאתה גיי הפ יהיו חברים שלך בגלל האישיות שלך ואם יש לך אנשים בחיים שהם חברים שלך רק בגלל שאתה חלק מהקהילה הגאה אתה צריך להוציא אותם מהחיים שלך עכשיו
גייפרנד??? אנשים לא יהיו חברים שלך בגלל שאתה גיי הפ יהיו חברים שלך בגלל האישיות שלך ואם יש לך אנשים בחיים שהם חברים שלך רק בגלל שאתה חלק מהקהילה הגאה אתה צריך להוציא אותם מהחיים שלך עכשיו
באותו הנושא: