7 תשובות
הייטק זה כול מה שקשור למחשבים, תכנות, עבודות במחשב.
מקווה שעזרתי:)
מקווה שעזרתי:)
אני מת לעבוד בהייטק אבל אני לא כל כך במטמטיקה אז המ לעשות?
היתם
ההיטק זה מחשבים עובדים מתכנתים בונים אתרים מעצבים וכל מה שקשור למחשבים
מקווה שעזרתי לני
מקווה שעזרתי לני
עיצוב גרפי ובניית אתרים זה התחום הכי חזק היום בשוק מצרפת לך מאמר עם סרטוני הסבר מקווה שעזרתי
כרמית
תבדקי בקישור כאן.
קישורים מצורפים:
הייטק זה עבודה במחשבים.. בשביל זה צריך ללמוד שפת מחשבים!
אני מתה לעבוד בהייטק בעתידד d:
אני מתה לעבוד בהייטק בעתידד d:
ההייטק הוא מה שנקרא גם תעשיות נקיות (clean tech באנגלית) - עבודה נקייה מול מחשב, במשרד, לא עבודת כפיים. יש הרבה מאוד תפקידים - בתכנות, בדיקות איכות ותוכנה, ביוטכנולוגיה ועוד אלפי דברים. לבחור שאמר שהוא מאוד רוצה לעבוד בזה אמליץ על חברות השמה שמתמחות בהייטק (http://www.nisha.co.il/ זו חברה טובה) - גם אם אין לך מתמטיקה יש דרכים להתגבר על זה, בדמות קורסים ספציפיים או מכינות לפני תחילת הלימודים.
באותו הנושא: