4 תשובות
מבינים ששום דבר רע לא יצא מזה שתשאלי, מה שיגידו יגידו ככה תאכלי בראש שקט בכל מצב גם אם ירצו להזמין גם אם לא
לא יצא מזה שום דבר רע הן אפילו ישמחו לכי על זה זה לא שיוצא לך לעשות את זה כל יום
לכי תדעי אולי זה גם יעזור לך להיפתח לאחרים, בהצלחה ותהנו
אפ את אוצה לשבת איתן אז תישאלי הן לא ינשכו אותך
אם את רוצה לאכול לבד אז תזמיני לבד הכל טוב
תשאליי יפה שלי הן יעריכו מאוד