4 תשובות
לא
לצערי לא
שואל השאלה:
איזה באסה שאי אפשר לערוך כלום אחרי שמעלים
תודה על התשובות((:
איזה באסה שאי אפשר לערוך כלום אחרי שמעלים
תודה על התשובות((:
אנונימית
בכיף וצודקת באמת באסה שאי אפשר לערוך תיאור/קאבר
באותו הנושא: