7 תשובות
לא אל תלחץ מזה, זה פשוט קצת מביך בהתחלה אבל אתם דיברתם ואין סיבה שלא תתחברו
בהצלחה
בהצלחה
אמאלה באמת שאני מבינה היה לי מישהוא שהיינו כמעט החברים הכי טובים וכשנפגשנו פשוט לא דברנו והכל נהרס
אבל אני בטוחה שהכל יהיה בסדר אתכם
אבל אני בטוחה שהכל יהיה בסדר אתכם
אנונימית
תזייף ביטחון , זה נשמע נוראי איכשהו אבל זה עובד
וגורם לכך שלא יהיו רגעים מביכים של שתיקה
וגורם לכך שלא יהיו רגעים מביכים של שתיקה
זה תמיד יכול להיות קצת שונה כי פחות משוחררים אבל ככל שיעבור הזמן זה יהיה מי שאתה מכיר
תנהג רגיל
זהו
זהו
פשוט תזרום תהייה קליל ואל תנסה יותר מידי להרשים או משהו
שואל השאלה:
אוקי אנסה, ומה לגבי שצד אחד יהיה מרוצה והשני פחות?
מה נעשה אז?
אוקי אנסה, ומה לגבי שצד אחד יהיה מרוצה והשני פחות?
מה נעשה אז?
אנונימי
באותו הנושא: