2 תשובות
זה לא מסוכן אבל תקחי את זה בהפרש של חצי שעה בין תרופה לתרופה בכל זאת.
לא זה לא מסוכן. סירופ מוריד את רמת השיעולים שלך ונותן לגרון שלך להירגע וסירופ ברזל פשוט מכניס ברזל לתאי הדם שלך.
באותו הנושא: