5 תשובות
כן, לי יש 11 פרו ולאחותי 11 ושתינו ממש ממש מרוצות!
שואל השאלה:
וואי תודה!!
אנונימית
כשתרצי את מוזמנת לדבר איתי
אני עובד בזה ואנסה לעזור לך
שואל השאלה:
קודם כל ממש ממש תודה!!
והסוללה של 11/11 פרו טובה?
אנונימית
לי אישית יש אייפון, אבל גלקסי זה טלפון מעולה גם.
ממליצה על דגם חדש שיצא השנה, או דגם לפני אחרון (מבחינת מחיר , כי דגם שיצא לפני שנה זו ירידה במחיר אבל עדיין נחשב די חדש)
יש לו עוד מצלמה והסוללה מעט טובה יותר.