5 תשובות
כן, לי יש 11 פרו ולאחותי 11 ושתינו ממש ממש מרוצות!
שואל השאלה:
וואי תודה!!
וואי תודה!!
אנונימית
כשתרצי את מוזמנת לדבר איתי
אני עובד בזה ואנסה לעזור לך
אני עובד בזה ואנסה לעזור לך
שואל השאלה:
קודם כל ממש ממש תודה!!
והסוללה של 11/11 פרו טובה?
קודם כל ממש ממש תודה!!
והסוללה של 11/11 פרו טובה?
אנונימית
לי אישית יש אייפון, אבל גלקסי זה טלפון מעולה גם.
ממליצה על דגם חדש שיצא השנה, או דגם לפני אחרון (מבחינת מחיר , כי דגם שיצא לפני שנה זו ירידה במחיר אבל עדיין נחשב די חדש)
יש לו עוד מצלמה והסוללה מעט טובה יותר.
ממליצה על דגם חדש שיצא השנה, או דגם לפני אחרון (מבחינת מחיר , כי דגם שיצא לפני שנה זו ירידה במחיר אבל עדיין נחשב די חדש)
יש לו עוד מצלמה והסוללה מעט טובה יותר.
באותו הנושא: