6 תשובות
וואו כל הכבוד, מי לקח? ואיזו? אני לא עוקבת לול
מה
על מה אתה מדבר
אה אולימפיאדה
כל הכבוד לאבישג ddd:
מזל טוב!! וכל הכבוד!!
נשבעת שלא זיהיתי אותה בהתחלה, אבל היא מהבנים והבנות. איזו אלופה!
נשבעת שלא זיהיתי אותה בהתחלה, אבל היא מהבנים והבנות. איזו אלופה!
באותו הנושא: