2 תשובות
תלוי, אני נגיד קיבלתי תיאוריה שלא היו לי את השאלות אף פעם, חברה שלי קיבלה את אותה התיאוריה והיא עשתה לפני את רוב השאלות.. עניין של מזל, להמשיך לתרגל פשוט
הסימולציה באפליקציית "תלמידים" מאוד מזכירה את התיאוריה. תנסה לתרגל מספיק כדי להגיע למצב שאתה עובר באפליקציה עם אפס טעויות- ואז כמעט אין סיכוי שתיכשל בתיאוריה.
באותו הנושא: