4 תשובות
קצת משעממת,ציפיתי שהיא יותר תעניין
מעולם לא סבלתי לא אותה ולא את המשפחה שלה.
היא נתקעה על המילה של רועי וניסתה להתפש כאחת שנלחמת למען נשים, כשבפועל הכל בשביל הצבעות.
ממש ניסתה לצאת זהבה בן 2.
היא לא אוהבת את כולם, אפילו היא לא האמינה לעצמה.
היא נתקעה על המילה של רועי וניסתה להתפש כאחת שנלחמת למען נשים, כשבפועל הכל בשביל הצבעות.
ממש ניסתה לצאת זהבה בן 2.
היא לא אוהבת את כולם, אפילו היא לא האמינה לעצמה.
אני דווקה מאוד אוהב אותה אבל כול הקטע עם רועי ממש מראה שיש לה העדפות ברורות בבית בתור אחת שמצתיירת כאוהבת את כולם אבל חוץ מי זה היא בן אדם טוב
היא עשתה לרועי את המוות וזה מה שממש הוריד לי ממנה.
אלוהים, היא נתקעה על הדבר הזה ולא שיחררה.
היא מנסה להיות "אמא" בשביל כולם שם, אבל בתכלס היא מפלה ביניהם ואמא לא עושה דבר כזה.
סתם שחקנית לדעתי.
אלוהים, היא נתקעה על הדבר הזה ולא שיחררה.
היא מנסה להיות "אמא" בשביל כולם שם, אבל בתכלס היא מפלה ביניהם ואמא לא עושה דבר כזה.
סתם שחקנית לדעתי.
באותו הנושא: