4 תשובות
אני לא חושבת שזה יהיה קשה לשכנע את ההורים. הם רוצים בטובתך, לא? ספרי להם שאת מרגישה שהמצב הנפשי שלך מתדרדר, והיית רוצה ללכת לדבר עם מישהו מקצועי. כי זה באמת באמת עוזר
שואל השאלה:
^ניסיתי כבר
אבל תודה בכל מקרה
אנונימית
אם לא ההורים אז יש לך אולי איזה סבתא לבקש ממנה פסיכולוג?
אולי אפילו תחסכי כסף, הבריאות הנפשית שלך מעל הכל
ואת כמובן מוזמנת לדבר איתי בפרטי אם את רוצה3>
יש דרך הקופת חולים בזול יחסית אבל אם את קטינה לדעתי צריך אישור הורים וכו'
למה ההורים לא מסכימים?
יש גם קווים חמים שאפשר להתקשר אליהם, אולי זה יעזור.
בינתיים אולי תנסי בכל זאת להיפגש עם חברות? אפילו עם מישהי אחת תיפגשו סתם בבית שלך ותראו סרט, משהו ממש בקטנה שלא יצרוך ממך יותר מדי. אולי יעזור לך לפרוק קצת או סתם חברה של עוד בן אדם.
תנסי גם לתת לעצמך משימות קטנות במשך היום וסיבה לקום אליה.. ותזכרי שעדיף לעשות חצי דבר מכלום- נגיד אם קשה לך לצחצח שיניים עדיף לשטוף עם מי פה מאשר בכלל לא. או עדיף לעבור על מה שאת צריכה ללמוד ורק להסתכל ולתכנן מתי את עושה מאשר להתעלם מזה לגמרי. וככה לאט לאט המשימות יקטנו קצת וזה יקל עלייך.