11 תשובות
תוותרו על החלומות שלכם ותמותו
הסוף תמיד יהיה טוב ואם הוא לא טוב זה לא הסוף
אני נגיד שמה ציטוטים משירים שאני אוהבת. נגיד אם את/ה נקבה אז את/ה יכול/ה לשים: "תעשי רק מה שאת אוהבת" או משהו כזה
"אל תהיה צ'אחלה כי זה מעצבן" עם ניקוד כמובן
"את בת ישראל לא בת של זונה, להתחרמן עם גבר את כמובן יכולה" עם ניקוד כמובן
בבקשה אל תשימי ביו כזה
הסוף תמיד רע עם טוב לך זה לא הסוף
"רווקה
בואו בהמוניכם"
מי שמתעסק מתרסק
יום ללא חיוך הוא יום מבוזבז
אם לא נצחק נשתגע