8 תשובות
תתעלמי מהן
כנראה שהיא לא חברה, קרה גם לי הרבה פעמים והבנתי שהן לא שוות את העצב שלי
את יכולה להגיד לה שגם אם זה בצחוק זה עדיין פוגע ומעליב.
בכל מקרב אני בטוחה שהשיער שלך מהמם:)
שואל השאלה:
והקטע הוא כשאני נגיד באומיגל אז כולם מחמיאים לי ישר, ואני באמת לא מבינה למה הן לא יכולות לפרגן, או שהבעיה היא בי בכלל?
אנונימית
מבינה אותך ממש, השיער שלי ממש חשוב לי וכל הזמן זורקים לי הערות עליו וזה פוגע, פשןט החלטתי להתעלם. במקרה שלך, אני מציעה לך לדבר עם אותה חברה ספיציפית ולהגיד לה שהערות מהסוג הזה עלולות לפגוע ואת מבקשת לא לחזור על זה
היא לא חברה אחותי תעיפי אותה מהחיים שלך
אם היא חברה שלך היא הייתה עוזרת לך ולא מורידה לך אלא רק מעלה לך.
ואומיגל זה רשת של חרמנ*ים וסימפים אז הם לא חלק מהמשוואה מצטערת.
מגיע לך אנשים אמיתיים שירימו לך
שואל השאלה:
לא נו זה לא קשור רק לאומיגל אני אומרת שיש המון מקרים שמחמיאים לי בחוץ וזה אף פעם לא קורה עם החברות שלי. אני מנסה להבין אם זה בגלל שאני לא בסדר פה או הן
אנונימית
א. אל תחמיאי הרבה מידי כי זה נראה רע
ב. הן לא חייבות להגיד כלום על השיער שלך
ג. תתעלמי מקנאיות