3 תשובות
הולכים כזוגות אבל לא מציעים כזה רישמית
אפשר ללכת כזוג אבל אין promposals כמו באמריקה ולא עושים מזה עניין, בגלל שיש רק נשף אחד והוא סיום תיכון אז תכלס כל השכבה הולכת ולאף אחד לא אכפת אם יש לך בן זוג ואם כן מי