2 תשובות
לעשות בדיקת קורונה
לעשות בדיקת קורונה
ובמקרה ואם זה כן יהיה בטוח שהיא חולה
אז למלא באתר של משרד הבריאות ( אני חושבת...) טופס בידוד.
לא להתקרב אלייה לא להתחבק איתה למרות כשאני הייתי חולה בהתחלה הייתי ליד ההורים ואחותי הקטנה ורק אחרי שבוע מאז שחליתי נכנסתי לבידוד. והם בכלל לא נדבקו ממני.
אה וכשהיא הולכת לשירותים תגידי לה לנקות את האסלה עם אקונומיקה. ככה אמרו לי האחיות לעשות שהתקשרו אליי בזמן שהייתי חולה בקורונה.
ובמקרה ואם זה כן יהיה בטוח שהיא חולה
אז למלא באתר של משרד הבריאות ( אני חושבת...) טופס בידוד.
לא להתקרב אלייה לא להתחבק איתה למרות כשאני הייתי חולה בהתחלה הייתי ליד ההורים ואחותי הקטנה ורק אחרי שבוע מאז שחליתי נכנסתי לבידוד. והם בכלל לא נדבקו ממני.
אה וכשהיא הולכת לשירותים תגידי לה לנקות את האסלה עם אקונומיקה. ככה אמרו לי האחיות לעשות שהתקשרו אליי בזמן שהייתי חולה בקורונה.
אנונימית
באותו הנושא: