9 תשובות
זאת הייתה הטעות הכי טובה שעשיתי בחיים שלי.
לא נתת שום פרטים אז אני לא יכול בדיוק לענות כמו שצריך על השאלה..
S0M
שואל השאלה:
שאלתי על מישהו או מישהי שאתם מכירים
אנונימית
נחמדה נראה לי
רעה
הטעות הכי טובה שעשיתי זה היה להכיר אותו ולהיכנס איתו לזוגיות.
בלעדיו לא הייתי מי שאני עכשיו.
טעות זו טעות
אנונימית
אומנם הוא שינה את השם שלי לטעות הכי יפה בחיי אבל אני חושבת שזה בכלל לא היה טעות כי למדתי המון בזמן שהיינו יחד.
אני דיברתי עם משיהי ולפני שנפגשנו היה מגניב אבל בפגישה פחות וזהו סיימנו את הקשר.
כי ראינו שבמציאות זה לא זה,
אז מה שלמדתי מזה.. שאם אני רוצה להכיר מישהי צריך לפנות אליה במציאות ולא דרך אינסטגרם או אתרי הכירויות למינהם.
פשוט ברגע שרואים מישהי חמודה ברחוב אפשר פשוט לפנות אליה בלי להרגיש לא נעים או להיתבייש.
זה לא תמיד יעבוד נכון אבל, זו הדרך הכי טובה