18 תשובות
תנסה להבין אותה
תשאל אותה מה קרה ?
אנונימי
למען האמת, אני חושבת שזה סוף הקשר.
לפעמים אנשים פשוט drift apart ומתרחקים וכבר לא מסתדרים, וזה בסדר וקורה.
לפעמים פשוט נמאס לנו מבן אדם או שאנחנו לא מאוהבים יותר או לא מתחברים אליו יותר וזה מבאס וכואב אבל טבעי.
אתה יכול לנסות לדבר על זה ולפתור את זה אבל כנראה שהייתי נפרדת ממנה
לפעמים אנשים פשוט drift apart ומתרחקים וכבר לא מסתדרים, וזה בסדר וקורה.
לפעמים פשוט נמאס לנו מבן אדם או שאנחנו לא מאוהבים יותר או לא מתחברים אליו יותר וזה מבאס וכואב אבל טבעי.
אתה יכול לנסות לדבר על זה ולפתור את זה אבל כנראה שהייתי נפרדת ממנה
יכןל להיות שקרה לה משהו ועכשיו הי מסתגרת בגלל זה
שואל השאלה:
לנסות להבין אותה זה השאלה שלי אני מנסה ומנסה.
שמעתי גישה כבר כמה פעמים וכמעט כלום לא עובד.
זה ככה בחודש חודשיים האחרונים.
ולנסות לדבר איתה אתה לא חושב שעשיתי את זה?
לנסות להבין אותה זה השאלה שלי אני מנסה ומנסה.
שמעתי גישה כבר כמה פעמים וכמעט כלום לא עובד.
זה ככה בחודש חודשיים האחרונים.
ולנסות לדבר איתה אתה לא חושב שעשיתי את זה?
אנונימי
תעשה איתה שיחה ואם היא ממשיכה תזרוק אותה.... אני בטוחה ב- 1000% שלא מגיע לך יחס כזה ושמגיע לך מישהי שתראה לך אהבה גם אם אתם שנתיים ביחד
שואל השאלה:
עשיתי איתה מלא שיחות.
ומה שאני לא מבין זה שבסוף כל שיחה כזאת אני יוצא הרע וזה שצריך להשתנות בשבילה וזה מתסכל
עשיתי איתה מלא שיחות.
ומה שאני לא מבין זה שבסוף כל שיחה כזאת אני יוצא הרע וזה שצריך להשתנות בשבילה וזה מתסכל
אנונימי
אני יכולה לדבר איתך במקום שהוא לא פה?
תדבר איתה על זה שהי מסתגרת
שואל השאלה:
אתה חושב שלא דיברתי איתה?^
אתה חושב שלא דיברתי איתה?^
אנונימי
שואל השאלה:
ילדת שווארמה
לא הבנתי
ילדת שווארמה
לא הבנתי
אנונימי
תזרוק אותה בהתחלה זה יהיה קשה אבל בסוף תבין שהיחס שהיא נתנה לך לא מגיע לך
אנונימי
שואל השאלה:
אני באמת חושב על זה
אני באמת חושב על זה
אם זה ככה גבר הרבה זמן וזה ממשיך למרות שדיברת איתה על זה אז תזרוק אותה
שואל השאלה:
זה לא כזה פשוט אני לא יודע אם אני ימצא מישהי כמוה
זה לא כזה פשוט אני לא יודע אם אני ימצא מישהי כמוה
אתה לא תמצא מישהיא כמווה אתה תמצא בן אדם אולי דומה ואולי הכי לא מה שציפיתה אבל עם היא עושה לך טוב ואתה תאהב אותה אז למה לא?
וגם למצוא מישהיא כמווה זה אומר להתאכזב עוד פעם
וגם למצוא מישהיא כמווה זה אומר להתאכזב עוד פעם
אנונימי
שואל השאלה:
צודק^
צודק^
אנונימי
תנסה לדבר איתה על איך שאתה מרגיש
באותו הנושא: